fredag 4 november 2011

Blackballoon....


Jag handlar nästan allt på nätet (förutom mat). Tycker att det är såå praktiskt att sitta hemma i lugn och ro och spatsera runt mellan webbutikerna. Finns massor av fina affärer och de flesta har en servicenivå som inte många fysiska butiker kan mäta sig med.
 När jag hittar en butik jag gillar så är jag inte sen med att rekommendera den vidare. Idag är det Blackballoon som jag gärna vill lyfta fram. Kalassortiment, snabbt och trevligt. Dessutom fraktfritt lite då och då, vem kan stå emot det?

2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Håller med dig deras fina saker är svåra att motstå;) Önskar dig en trevlig helg. kram Johanna

Septemberflikka sa...

Ser att du köpt flera av de saker som jag skrivit på mina önskelista till tomten. Undrar om han känner till Blackballon?

kram